Smart LOB Application


Smart-LOB-Application


Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που καλύπτει όλες τις ανάγκες της σύγχρονης επιχείρησης, λειτουργώντας σε πολλές πλατφόρμες ταυτόχρονα (web, mobile, windows κτλ).

  • Λογιστική & Έσοδα – Έξοδα
  • Εμπορική Διαχείριση
  • WMS- Διαχείριση αποθήκης
  • Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM)
  • Διαχείριση έργων
  • Πληροφόρηση
  • Εντατική Λιανική
  • Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (HRM)
  • Διαχείριση Στόλου
  • Διαχείριση εγγράφων
  • Mobile
  • Λειτουργία στο WEB
btn-down-pdf

Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα
Smart.Net

H DATAWARE έχοντας πολυετή εμπειρία στην ανάπτυξη και την εγκατάσταση Επιχειρηματικού λογισμικού, προτείνει το

Smart LOB Application

Αγαπητοί συνεργάτες ,

Προτείνουμε στην Εταιρεία σας το λογισμικό Smart.net έχοντας την πεποίθηση πως θα καλύψει τις τωρινές και μελλοντικές ανάγκες της εταιρίας σας ανταποκρινόμενο πλήρως στις λειτουργικές/οργανωτικές απαιτήσεις σας.

Η λύση που προτείνεται βασίζεται στο προϊόν Smart LOB Application.

Παράλληλα εξασφαλίζεται η επεκτασιμότητα της εγκατάστασης προκειμένου να καλυφθούν τυχόν μελλοντικές ανάγκες σας , τόσο σε λειτουργικότητα , όσο και σε αριθμό χρηστών .

Με την επιλογή της προτεινόμενης λύσης θα έχετε στη διάθεση σας ένα δυναμικό και αξιόπιστο σύστημα , όπου εργαζόμενοι και διοικητικά στελέχη θα έχουν τη δυνατότητα ενοποιημένης και εύκολης πρόσβασης σε πληροφορίες , διαδικασίες και στοιχεία που αφορούν τη λειτουργία της εταιρίας σας.

Η πρόταση για το Smart LOB Application αποτελεί μια σύγχρονη , αξιόπιστη και ολοκληρωμένη λύση , που προσφέρει τη δυνατότητα παραμετροποίησης ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις σας. Διαθέτει ένα όμορφο γραφικό περιβάλλον , βασισμένο στα πρότυπα της Microsoft, γεγονός που το καθιστά πολύ οικείο και φιλικό προς το χρήστη .

Η Dataware βρίσκεται δίπλα σας για να διασφαλίσει την επιτυχημένη υλοποίηση του έργου και την απρόσκοπτη υποστήριξη σας σε κάθε στάδιο της διαδικασίας . Η πολύχρονη εμπειρία των στελεχών της στο επιχειρησιακό software και η άμεση τεχνική υποστήριξη που προσφέρει αποτελεί εχέγγυο μιας πετυχημένης συνεργασίας .

Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση

Με εκτίμηση

Μαρία Ροδοπούλου

Managing Director

Μέρος Α

Φιλοσοφία του Smart LOB Application

Η κύρια φιλοσοφία που στηρίζει την κατασκευή του Smart LOB Application , είναι η διαρκής εξέλιξη και η διατήρηση του προϊόντος στην αιχμή της τεχνολογίας . Στόχος μας είναι η πλατφόρμα να είναι ανοιχτή σε όλους τους χρήστες , παρέχοντας διαρκώς τη δυνατότητα εύκολης επέκτασης ανάλογα με τις ανάγκες και μεταφέροντας παράλληλα τη γνώση του κατασκευαστή στο προϊόν και στον πελάτη.

Προσθήκη και επέκταση λειτουργικότητας:

  • Δυνατότητα προσθήκης νέων πεδίων σε όλες τις οντότητες της εφαρμογής
  • Δυνατότητα διαχείρισης της ροής εργασιών (Windows WorkFlow Foundation)
  • Εργαλείο κώδικα Extender για αυτοματοποιημένες διαδικασίες με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Εργαλείο κώδικα Customizer (Event Drive Customization)

Βασικά Εργαλεία σε όλη την πλατφόρμα:

  • Επεξεργαστής κειμένου με mail links και υποστήριξη πολλαπλών format αρχείων
  • Ενσωματωμένος Query Designer
  • Πίνακας εργαλείων Dashboard με δυνατότητα προσθήκης κειμένου , εικόνας , οντοτήτων , KPls
  • Δυνατότητα import/export δεδομένων σε πληθώρα format

Σχεδιασμός της ομάδας και η ανάπτυξη του Smart:

Ο Σχεδιασμός του τρόπου λειτουργίας της ομάδας ανάπτυξης ακολουθεί τα πρότυπα των ομάδων ανάπτυξης των μεγαλύτερων Software House του εξωτερικού και είναι παρόμοιος με εκείνο που χρησιμοποιείται στην ανάπτυξη λογισμικού ανοιχτού κώδικα με μεγάλη επιτυχία.

Έχουν ενσωματωθεί τεχνικές Parallel Programming και άλλες όπως αυτές που ακολουθεί επιτυχημένα τα τελευταία χρόνια η Microsoft στην ανάπτυξη του .Net Framework . Το Smart αναπτύσσεται με την λογική της πλατφόρμας – framework , με επαναχρησιμοποιούμενα κομμάτια κώδικα ( Reusable Code) , αντικειμενοστραφή σχεδιασμό (Object Oriented) , Data Prototype , Model Prototype και άλλες τεχνικές που εξασφαλίζουν στιβαρό και σταθερό αποτέλεσμα .

Η ανάπτυξη των εργαλείων γίνεται σε συνεργασία με τους μεγαλύτερους και επιτυχημένους κατασκευαστές εργαλείων ανάπτυξης παγκοσμίως : Microsoft, Dev Express, Resco Mobile, Active BD Software , Sync Fusion κ.α. Το Smart έχει αναπτυχθεί με Visual Studio 2012, σε NET Framework 4.5, έχει βελτιστοποιηθεί για περιβάλλον Windows 8 και προτείνει ως σύστημα βάσης δεδομένων τον SQL Server 2012.

Όσον αφορά στο σχήμα των δεδομένων , χρησιμοποιείται σύστημα ORDBMS (object oriented data base management system) , καθώς επίσης και ανοιχτά μοντέλα δεδομένων , όπως το OData που τείνει να γίνει παγκόσμιο standard για την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ συστημάτων (ειδικά στο επερχόμενο web2.0 και στο internet of things) . Όλα τα παραπάνω ενισχύονται και με τα νέα εργαλεία LinQ, MVC (Model/View/Controller) , Visual Studio Light Switch και το Entity Framework της Microsoft.

Βασικές Δυνατότητες του Smart LOB Application

Γενικά χαρακτηριστικά:

  • Απόλυτη προσαρμογή στις γενικές/ειδικές ανάγκες της επιχείρησης
  • Ενοποιημένο περιβάλλον λειτουργίας
  • Συνεργασία με όλες τις γνωστές βάσεις δεδομένων
  • Ιδιαίτερα μικρό μέγεθος βάσης
  • Σύγχρονο και εύχρηστο περιβάλλον
  • Πλήρης διαχείριση δικαιωμάτων χρήστη
  • Συχνές αναβαθμίσεις της πλατφόρμας με Live update μέσω Internet
  • User manuals σε pdf και video manuals

Διαμόρφωση περιβάλλοντος ανά χρήστη ή ομάδα χρηστών:

  • Δυνατότητα διαμόρφωσης γλώσσας ανά χρήστη
  • Παραμετροποιήσιμες όψεις λίστας με δυνατότητες αναζήτησης , φιλτραρίσματος , ομαδοποίησης , προεπισκόπησης εκτύπωσης , μαζικών μεταβολών κ.α.
  • Παραμετροποιήσιμες αναλυτικές όψεις οντότητας
  • Όψη λίστας γρήγορης καταχώρησης , όπως στο Microsoft Excel
  • Δυνατότητα προβολής συγκεκριμένων καρτελών της αναλυτικής όψης μέσα από την όψη λίστας (Master Detail)
  • Δυνατότητα δενδρικής παρουσίασης των στοιχείων μιας οντότητας
  • Κανόνες επικύρωσης δεδομένων
  • Κανόνες εμφάνισης δεδομένων
  • Παρακολούθηση καταστάσεων οντοτήτων με αυτόματη αλλαγή κατάστασης (State Machine)

Προσθήκη και επέκταση λειτουργικότητας:

  • Δυνατότητα προσθήκης νέων πεδίων σε όλες τις οντότητες της εφαρμογής
  • Δυνατότητα διαχείρισης της ροής εργασιών (Windows WorkFlow Foundation)
  • Εργαλείο κώδικα Extender για αυτοματοποιημένες διαδικασίες με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Εργαλείο κώδικα Customizer (Event Drive Customization)

Βασικά Εργαλεία σε όλη την πλατφόρμα:

  • Επεξεργαστής κειμένου με mail links και υποστήριξη πολλαπλών format αρχείων
  • Ενσωματωμένος Query Designer
  • Πίνακας εργαλείων Dashboard με δυνατότητα προσθήκης κειμένου , εικόνας , οντοτήτων , ΚΡΙ
  • Δυνατότητα import/export δεδομένων σε πληθώρα format

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Εύρος Εφαρμογών της πλατφόρμας Smart LOB Application

Εμπορική Διαχείριση

  • Καταχώρηση Πελατών –Προμηθευτών
  • Πωλήσεις-Αγορές
  • Εισπράξεις –Πληρωμές
  • Παρακολούθηση Χρεώσεων – Πιστώσεων
  • Διαχείριση Υπηρεσιών
  • Διαχείριση Δαπανών
  • Διαχείριση Πωλητών –προμηθειών – αποτελεσμάτων πώλησης
  • Διαχείριση Ταμείου- Αξιογράφων –Τραπεζικών Λογαριασμών
  • Διαχείριση ειδών , πολλαπλών αποθηκών , διακινήσεων
  • Δυνατότηα πολλαπλών μονάδων μέτρησης –Bar Codes
  • Πλήρης διαχείριση ΣΕΤ , βοηθητικών συνταγών , Κοστολόγηση συνταγών
  • Ποικιλία εκτυπώσεων /αναφορών
  • Άμεση παραγωγή και ενσωμάτωση εκτυπώσεων /κύβων στο σύστημα
  • Εύκολα παραμετροποιήσιμες αναφορές
  • Εξαγωγή των αναφορών σε όλα τα γνωστά format.pdf
  • Ορισμός/παρακολούθηση κρίσιμων δεικτών απόδοσης (KPIs)

 

WMS- Διαχείριση αποθήκης

  • Δυνατότηα ορισμού πολλαπλών θέσεων αποθήκευσης , σούδες , ραφαρίες (back to back , drive in κλπ ) και αποθηκευτικών χώρων
  • Διαχείρηση ποικίλων μονάδων μέτρησης και ποικίλων μονάδων αποθήκευσης (κιβώτιο , τεμάχιο κλπ)
  • Διαχείριση πολλών αποθετών
  • Κοστολόγηση υπηρεσιών αποθήκης για 3pl με ευέλικτους και παραμετρικούς αλγόριθμος υπολογισμού χρέωσης που σχεδιάζονται κατά περίπτωση
  • Διαχείριση και παρακολούθηση σειριακών αριθμών και παρτίδων
  • Ανάγνωση – εκτύπωση barcode ειδών και θέσεων αποθήκευσης

Έσοδα – Έξοδα

  • Εύκολη διαχείριση Εσόδων Εξόδων – βιβλίων Β΄Κατηγορίας
  • Αυτόματη ενημέρωση Βιβλίου από παραστατικά
  • Ορισμός λογιστικών τύπων/στηλών βιβλίου
  • Πληροφοριακές εκτυπώσεις (ισοζύγια , ημερολόγια, συγκεντρωτικές καταστάσεις ΚΕΠΥΟ , ανάλυση ΦΠΑ )

Λογιστική

  • Περιλαμβάνεται έτοιμο λογιστικό σχέδιο σύμφωνα με το ΕΓΛΣ
  • Δυνατότητα προσαρμογής / δημιουργίας λογιστικού σχεδίου
  • Λογιστικά Άρθρα
  • Διαχείριση Προσωρινών και Οριστικών εγγραφών
  • Πρότυπα Άρθρα
  • Καταχώριση νέας Προσφοράς
  • Καταχώριση νέας Παραγγελίας
  • Έκδοση δελτίου εργασιών
  • Προβολή καρτέλας πωλητή κ.τ.λ
  • Επισύναψη Ηλεκτρονικών Εγγράφων όλων των τύπων ( Excel , Word , email, PDF , φωτογραφίες κλπ) στη βάση δεδομένων
  • Δρομολόγιο από και πρός την διεύθυνση , από την εταιρεία ή το σπίτι
  • Δρομολόγια βάσει των διευθύνσεων των Δελτίων Αποστολής ή των Εντολών Service βάσει στοιχείων παραστατικού
  • Ανταλλαγή δεδομένων με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών , ταμειακές μηχανές , συστήματα φορητής τιμολόγησης , Palm PCs κλπ

Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM)

  • Καταγραφή εισερχομένων μηνυμάτων/κλήσεων
  • Διασύνδεση με τηλεφωνικό κέντρο μέσω TAPI
  • Call Center
  • Διαχείρηση Ευκαιριών Πώλησης (Leads)
  • Διαχείριση Καμπάνιας
  • Χρονοπρογραμματισμός πόρων
  • Υπενθυμίσεις
  • Επαναληπτικά ραντεβού
  • Πίνακας Ανακοινώσεων
  • Μηνύματα μέσω Smart
  • Εταιρικός Ηλεκτρονικός Πίνακας Ανακοινώσεων
  • Αυτόματα SMS/ e-mail
  • Εορτολόγιο
  • Παραμετρικά Ερωτηματολόγια ( Μοντέλο Ιδιοτήτων)
  • Uploading ανακοινώσεων σε facebook, Linkedin, και twitter (Social CRM)

Διαχείριση έργων

  • Ολοκληρωμένο Σύστημα Έργων
  • Υποέργων
  • Εργασιών
  • Ενεργειών
  • Πλήρης παρακολούθηση Εργασιών-Υποέργων –Υπεργολάβων
  • Οικονομική Διαείριση Έργου

Πληροφόρηση

  • Έξυπνη Προβολή/ ενσωματωμένος Query designer
  • Ενσωματωμένη μηχανή γένεσης κύβων OLAP
  • Ενσωματωμένο εργαλείο κατασκευής Εκτυπώσεων (report generator)
  • Ποικιλία εκτυπώσεων / αναφορών
  • Άμεση παραγωγή και ενσωμάτωση εκτυπώσεων /κύβων στο σύστημα
  • Εύκολα παραμετροποιήσιμες αναφορές
  • Εξαγωγή των αναφορών σε όλα τα γνωστά format.pdf
  • Ορισμός / παρακολούθηση κρίσιμων δεικτών απόδοσης (KPIs)

WMS-Διαχείριση αποθήκης

  • Δυνατότητα ορισμού πολλαπλών θέσεων αποθήκευσης , σούδες , ραφαρίες (back to back , drive in , κλπ ) και αποθηκευτικών χώρων
  • Διαχείριση ποικίλων μονάδων μέτρησης και ποικίλων μονάδων αποθήκευσης (κιβώτιο , τεμάχιο κλπ)
  • Διαχείριση πολλών αποθετών
  • Κοστολόγηση υπηρεσιών αποθήκης για 3pl με ευέλικτους και παραμετρικούς αλγόριθμους υπολογισμού χρέωσης που σχεδιάζονται κατά περίπτωση
  • Διαχείριση και παρακολούθηση σειριακών αριθμών και παρτίδων
  • Ανάγνωση – εκτύπωση barcode ειδών και θέσεων αποθήκευσης
  • Υποστήριξη φορητών RF τερματικών (PDAs)
  • Αυτόματη ενημέρωση αρμοδίων για την άφιξη της παραγγελίας και τις διαφορές που μπορεί να παρουσιαστούν στα είδη
  • Διαχείριση παραλαβής και απόθεσης σε θέση
  • Παραμετρική καθοδήγηση από το σύστημα για την κατάλληλη επιλογής θέσης , με βάση επιθυμητούς κανόνες
  • Διαχείριση της αποθήκης παραγωγής , με παρακολούθηση πρώτων υλών ημιετοίμων και έτοιμων (WMS Production)
  • Έλεγχος αποθέματος , εντολές επανατροφοδότησης ραφιών ανά θέση και είδος
  • Ταυτοποίηση των Α΄ υλών –Εμπορευμάτων
  • Εξασφάλιση ιχνηλασιμότητας
  • Πιστοποίηση των τελικών προϊόντων
  • Συλλογή με free-picking, real-time picking , λίστες συλλογής , αλγόριθμο συλλογής
  • Διαχείριση δρομολογίων
  • Εντολές Φορτώσεων

Λιανική Πώληση

  • Online και Offline λειτουργία με συγχρονισμό ειδών , πελατών και παραστατικών που εκδίδονται στο POS.
  • Διαχείριση Καρτών Μελών (Bonus Cards)
  • Σύνδεση με ταμειακή μηχανή
  • Σύνδεση με φορολογικό μηχανισμό/εκτυπωτή
  • Σύνδεση με θερμικούς εκτυπωτές
  • Σύνδεση με customer displays
  • Σύνδεση με RF τερματικά και price checkers
  • Διασύνδεση με Οθόνη πελάτη – Συρτάρι
  • Λειτουργία Touch Screen
  • Πολλαπλοί χρήστες/ταμεία
  • Ζύγιση στο ταμείο με Online ζυγαριά
  • Σύνδεση με δικτυακή ζυγαριά με αποστολή αρχείου ειδών-τιμών και εκτύπωση αυτοκόλλητων
  • Σύνδεση με συστήματα ηλεκτρονικής ετικέτας ραφιού
  • Γρήγορη πώληση με χρήση οθόνης αφής και barcode scanner
  • Ταχύτητα έκδοσης αποδείξεων
  • Ορισμός περιόδου εκπτώσεων για όλα τα είδη , αλλά και για κάθε είδος χωριστά
  • Δυνατότητα χρησιμοποίησης πολλαπλών barcodes
  • Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής (μετρητά , κάρτες)
  • Δυνατότητα επιστροφών
  • Υπολογισμός για ρέστα
  • Στρογγυλοποίηση στο τελικό ποσό
  • Διαχείριση ειδών εγγυοδοσίας , κενών φιαλών και παλετών
  • Υποστήριξη delivery από την οθόνη αφής
  • Import αρχείου ειδών από excel
  • Εκτύπωση barcode ζυγιζόμενου για υπολογισμό τιμής από κωδ.βάρους
  • Εκτύπωση ετικέτας συσκευασμένων προϊόντων μαναβικής με τιμή , ημ/νία λήξης κλπ
  • Διαχείριση ειδών ιχθυοπωλείου/κρεοπωλεόυ σύμφωνα με τους νόμους ονοματολογίας

Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (HRM)

  • Παρακολούθηση αγγελιών
  • Καταχώρηση υποψήφίων με πλήρη δημογραφικά στοιχεία
  • Επισύναψη βιογραφικών
  • Προγραμματισμός συνεντεύξεων
  • Δημιουργία ερωτηματολογίων
  • Αξιολόγηση/Απόρριψη –Σύνδεση με επόπτη
  • Μετατροπή υποψήφιου σε εργαζόμενο – Τήρηση στοιχείων επιθεώρησης εργασίας

Διαχείριση Στόλου

  • Τήρηση πλήρους καρτέλας οχήματος
  • Στοιχεία αγοράς / μίσθωσης , ασφαλιστικών καλύψεων , τεχνικά χαρ/κά κ.α.
  • Ενημέρωση για προγραμματισμένα ραντεβού / ενέργειες (π.χ. service)
  • Σύνδεση / χρέωση σε εργαζόμενο

Διαχείριση εγγράφων

  • Ηλεκτρονική αρχειοθέτηση εταιρικών εγγράφων
  • Αποθήκευση στη βάση δεδομένων με έξυπνους αλγόριθμους συμπίεσης
  • Απομακρυσμένη πρόσβαση στα έγγραφα
  • Κοινό backup αρχείων – αυξημένη ασφάλεια
  • Επισύναψη εγγράφων σε είδη , πελάτες , προμηθευτές , έργα κ.α.

Mobile (πρόσθετο Module – δεν περιλαμβάνεται στις Βασικές εκδόσεις)

  • Ειδική έκδοση για πρόσβαση από φορητές πλατφόρμες
  • Παραγγελιοληψία
  • Εισπράξεις
  • GPS Tracking
  • Στατιστικές πωλήσεων
  • Διαχείριση επαφών
  • Συναντήσεις και δραστηριότητες πωλητή

WEB (πρόσθετο Module – δεν περιλαμβάνεται στις Βασικές εκδόσεις)

  • Εταιρικοί χρήστες για πρόσβαση στο Smart από το Internet
  • Δυνατότητα πρόσβασης σε τρίτους με κωδικό
  • Δυνατότητα προβολής υπολοίπων αποθήκης , Πελατών , Προμηθευτών
  • Καταχώριση νέου Πελάτη
  • Καταχώριση νέας Προσφοράς
  • Καταχώριση νέας Παραγγελίας
  • Έκδοση δελτίου εργασιών
  • Προβολή καρτέλας πωλητή κ.τ.λ